Renault Master T33 | L2H2 | 2.3Dci 136Pk | Comfort

€ 29.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T33 | L2H2 | 2.3Dci 136Pk | Comfort


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Russcher Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 76
Postcode 7951 TA
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.russcherautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 1.244 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-09-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

o Stoel-Bank (3-persoons)
o Handgeschakeld, 6-versnellingen
o Parkeersensoren achter
o Navigatiesysteem
o Cruise control
o Airconditioning
o Multifunctioneel stuur
o Stoelbekleding/kussens: Stof
o Chromen sierlijsten in grille
o Zijwandbekleding, half hoog
o Elek. Verstelbare buitenspiegels
o Schuifdeur laadruimte, rechts
o 16'' stalen velgen met wieldoppen
o Voor-achter bumper en zijbeschermingslijsten, kunststof, Zwart
o Centrale vergrendeling met afstandsbediening
o Elek. Bedienbare ramen
o Achterdeuren zonder beglazing
o Inschakelautomaat voor Rijlicht
o Ruitenwisser met Regensensor
o Arm-en lendensteun voor bestuurdersstoel
o Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP)
o Aandrijfslipregeling (ASR)
o Enz.

2.500 Kg trekgewicht (Dit kan verhoogt worden naar 3.300Kg)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie