Bouwjaar | 25-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 1.244 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-09-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
o Stoel-Bank (3-persoons)
o Handgeschakeld, 6-versnellingen
o Parkeersensoren achter
o Navigatiesysteem
o Cruise control
o Airconditioning
o Multifunctioneel stuur
o Stoelbekleding/kussens: Stof
o Chromen sierlijsten in grille
o Zijwandbekleding, half hoog
o Elek. Verstelbare buitenspiegels
o Schuifdeur laadruimte, rechts
o 16'' stalen velgen met wieldoppen
o Voor-achter bumper en zijbeschermingslijsten, kunststof, Zwart
o Centrale vergrendeling met afstandsbediening
o Elek. Bedienbare ramen
o Achterdeuren zonder beglazing
o Inschakelautomaat voor Rijlicht
o Ruitenwisser met Regensensor
o Arm-en lendensteun voor bestuurdersstoel
o Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP)
o Aandrijfslipregeling (ASR)
o Enz.
2.500 Kg trekgewicht (Dit kan verhoogt worden naar 3.300Kg)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!