Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 TREKHAAK / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / BIJRIJDERSSTOEL / PARKEERSENSOREN /

€ 14.895,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.456 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 TREKHAAK / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / BIJRIJDERSSTOEL / PARKEERSENSOREN /


€ 14.895,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 95.456 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nieuwendijk Hillegom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Arnoudstraat 4
Postcode 2182 DZ
Plaats Hillegom
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 433043 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-nieuwendijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.904 kg
Laadvermogen: 1.396 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen): Geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Afleverpakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Renault Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

De genoemde prijs betreft een meeneemprijs met geldige APK.
 
Wilt u meer zekerheid?
 
Het afleverpakket kost € 845,- Hiervoor krijgt de auto een:
Renault Onderhoudsbeurt
Nieuwe APK
12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
12 maanden BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro
Renault Route Service
Professionele poetsbeurt
Brandstof

Wij zijn Autobedrijf Nieuwendijk, sinds 1980 een begrip in de regio in de autobranche. Ons familiebedrijf werd opgestart in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Amsterdam West & Zuid-Oost, Hillegom, Hoofddorp, Uithoorn en Zaandam. Wij zijn dealer van de topmerken Renault en Dacia en tevens Nissanspecialist. Of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe personen- of bedrijfswagen, een betrouwbare occasion of het uitvoeren van onderhoud of schadeherstel, bij ons bent u aan het juiste adres.
Dagelijks doen we er op elke vestiging alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat dat goed lukt blijkt uit de hoge klanttevredenheidsscores. Daar zijn we trots op! 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie