Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 Générique | Airco | NAV | Trekhaak | APK 2-7-2025

€ 6.987,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 220.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 Générique | Airco | NAV | Trekhaak | APK 2-7-2025


€ 6.987,-

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 220.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harry Vink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw-Amsterdamseweg 21B
Postcode 7764 AN
Plaats Zandpol
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83946359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harryvinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2010 - jul. 2012
Modelcode: X62
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 1.440 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Renault Master L3H2 voorwielaandrijving met o.a. navigatie, airco en trekhaak. In een Franse auto ervaart u niet alleen een fantastische rijbeleving, maar ook uitstekende prestaties en innovatieve extra's. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren.

U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Allicht is er in deze auto ook airconditioning.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!

Vermelde prijs is exclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-83946359.

Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Maar wij doen óók meer. Zo meenemen kan altijd. Indien u kiest voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een nette auto koopt waar extra zorg aan is besteed. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit drie afleverpakketten. Wel of geen inruil of financiering. Vraag naar de mogelijkheden! Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper, motor of boot inruilen. Kom naar Harry Vink Auto's met een voorraad van ruim 100 kwaliteits- occasions aan zowel personen als bedrijfswagens.

Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? Neem een afleverpakket!

Basispakket
personenwagens € 195,- / bedrijfswagens € 250,- excl. BTW
- nieuwe APK inclusief voortkomende kosten
- tenaamstellen auto
- vrijwaren inruilauto indien van toepassing

Comfortpakket
personenwagens € 450,- / bedrijfswagens € 595,- excl. BTW
- basispakket plu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie