Bouwjaar | 21-12-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 173.939 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 173.939 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Vianen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 19 |
Postcode | 4131 NK |
Plaats | Vianen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28682827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumvianen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.011 kg
Max. trekgewicht: 3.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5548 x 2070 x 2499 cm
Wielbasis: 368 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Renault Master T33 2.3 dCi L2H2 107KW uit het jaar 2012. APK 10-2025. Wordt geleverd met 2x originele sleutels. Voorzien van Airco en Dubbele schuifdeuren. 6 bak Krachtig en zuinige 107 kw 146 PK motor. Rijdt en schakelt zeer goed, kilometerstand is origineel, aantoonbaar door middel van een Tellersrapport (NAP).
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Vianen is een autobedrijf wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de in en verkoop van (jong) gebruikte auto's, waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit voorop staan. De auto's zijn grotendeels afkomstig van de eerste of tweede eigenaar.
Op de standaard vragen zoals Is de auto nog beschikbaar of Wat is je uiterste prijs wordt helaas niet gereageerd.
Disclaimer
Wij besteden veel zorg aan onze website, maar de adverteerder is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid kun je contact opnemen met ons.
Wilt u per bank betalen, denk aan uw dag limiet. Graag verhogen minimaal 4 uur voordat u de auto komt ophalen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!