Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 89.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 89.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Welzorg Auto op Maat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietveldenweg 51 |
Postcode | 5222 AP |
Plaats | S Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | 0800-0200142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welzorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2012 - jul. 2014
Modelcode: X62
Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.160 kg
Laadvermogen: 1.140 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
LET OP! DEZE AUTO IS TE BEZICHTIGEN IN ONZE SHOWROOM TE SPIJKENISSE. BOYLEWEG 4, 3208 KA. 0800-0200142
De tijd dat Franse auto's alléén maar mooi waren, ligt al heel lang achter ons. Subliem rijgedrag, innovatieve extra's en een vriendelijke prijs zijn inmiddels standaard. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z'n ruime opening. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Gegarandeerde kilometerstand - Inruil mogelijk - Financiering mogelijk - Levering door heel Nederland. Genoemde verkoopprijs is exclusief afleverpakket ter waarde van € 399,- inclusief BTW. Rolstoel , Rolstoelauto, Rolstoelvervoer, Rolstoelbus, Rolstoelaanpassing, Bodemverlaging, Invalide, Invaliden, Invalidenauto, Aangepast, Aangepaste auto, Aanpassingen, Scootmobiel, Mindervaliden, Gehandicapten, Bodemverlaging, Verlaagde vloer, Rolstoelgeschikt, Rolstoelwagen, Rolstoelgebruik.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!