Renault Master T33 2.3 dCi 135PK L2H2 Comfort / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / PARKEERSENSOREN

€ 29.885,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 6.640 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi 135PK L2H2 Comfort / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / PARKEERSENSOREN


€ 29.885,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 6.640 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van Gompel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wilhelminalaan 11
Postcode 5541 CS
Plaats Reusel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)497 - 641631 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovangompel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-03-2025
Garantielabels: Renault Top Occasion (6 maanden), BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Dit is een Company Car voor beschikbaarheid en actuele km-stand graag even vooraf bellen 0497-641631 of verkoop@autovangompel.nl

Wij zijn gespecialiseerd in bedrijfswagens met onze speciale bedrijfswagenafdeling
Neem voor meer informatie contact op met Ton van Spreeuwel op 0497-641631 of verkoop@autovangompel.nl

= Bedrijfsinformatie =

De door ons gecommuniceerde prijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten voor de aflevering van de auto. De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK en 12 maanden Bovag garantie*. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.

Optionele Onderhoud en Garantiepakketten kunnen tegen meerprijs geleverd worden.
Auto van Gompel heeft 2 verschillende pakketten voor occasions met extra bijbehorende services

Van Gompel pakket Premium € 795
- 12 maanden Bovag garantie max.10.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering voorgeschreven staat
- Geldige APK
- Professionele poetsbeurt van binnen en buiten
- Mattenset
- 15L brandstof
- Van Gompel Premium pas
- 12 maanden 24/7 Renault Route service in Nederland (geen ANWB-service meer nodig)

* Auto's tot 9 jaar oud en max. 150.000km. 12 maanden Bovag garantie max.10.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)


Van Gompel pakket Gold € 995
- 12 Maanden Top Occasion garantie max. 20.000km na aflevering (afhankelijk van wat het eerste wordt bereikt)**
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering voorgeschreven staat
- Geldige APK
- Professionele poetsbeurt van binnen en buiten
- Mattenset
- Volle Tank
- Van Gompel Premium pas
- 12 maanden 24/7 Renault Route service in Nederland (geen ANWB-service meer nodig)

** Auto's t/m 5 jaar oud en max 100.000km


Bedrijfswagenpakket €895 (excl. btw) alleen mogelijk voor bedrijfswagens
- 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak***
- Onderhoudsbeurt
- Distributieriem vervangen indien binnen 6 maanden en 10.000km na aflevering v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie