Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 114.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 114.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Krogt |
Contactpersoon | A.A.M. van der Krogt |
Adres | De Vierde Hoeve 31 |
Postcode | 2676 CP |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24566786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderkrogt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.822 kg
Laadvermogen: 981 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Voor de ruimte liefhebber, een in uitstekende staat verkerende Renault Master T28 voorzien van de soepele 2.3 dCi motor gekoppeld aan een automaat!! Zowel van binnen als van buiten verkeerd deze bus in prima staat !!! Frisse laadruimte, geen werk bus geweest !!! . Auto is afkomstig van particulier, dus geen BTW op deze prijs. Bus is o.a. voorzien van ramen rondom, cruise control, airco, trekhaak, parkeersensoren, metallic, centrale portier vergrendeling, parkeersensoren en armsteunen. APK geldig t/m 26 juni 2025. Deze dCi motor is uitgerust met een onderhoudsvrije distributieketting. Renault dealer heeft bij 109.784 km nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Onderhoudsboekje en reservesleutel zijn aanwezig. Wij zijn lid van de stichting Nationale Auto Pas. Vraag naar de inruilmogelijkheden, elke aankoopkeuring mogelijk. Rijklaarprijs inclusief tenaamstelling, Marge bus, dus geen BTW opslag,
geen afleveringskosten !!!!! PIN aanwezig. Bezoeken kan vrijwel altijd maar wel op afspraak, graag vooraf even bellen omdat wij niet altijd aanwezig zijn. Vraag ook naar onze VOORDELIGE autoverzekeringen !! Altijd 50 occasions op voorraad !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!