Renault Master T28 2.3 dCi 135 L1H1A/CNAVIHAAKCRUISETEL3PER

€ 12.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 187.391 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi 135 L1H1A/CNAVIHAAKCRUISETEL3PER


€ 12.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 187.391 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam JHL AUTOMOTIVE
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weg om de Oost 10
Postcode 7903 BS
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 217300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 20069066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jhlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 505 x 207 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 945 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 8.000 l

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Foto's maken deel uit van de omschrijving.

ATTENTION! :

Price is exclusive 21% VAT

Le prix SANS 21%TVA

Preis ist OHNE Mehrwertsteuer

Prijs is exclusief 21% BTW  

Heeft u een auto of bus welke u wilt inruilen? Dan kunt u de foto's whatsappen naar 0620069066!

Heeft u een auto of bus welke u wilt inruilen? Dan kunt u de foto's whatsappen naar 0620069066!

TIP!!

Kijk voor de volledige fotoreportage en gelijkwaardige voertuigen op onze site:

www.jhlautomotive.nl

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Openingstijden JHL Automotive

Maandag       GESLOTEN
Dinsdag        09:00 - 17:00
Woensdag    09:00 - 17:00
Donderdag   09:00 - 17:00
Vrijdag         09:00 - 17:00
Zaterdag      10:00 - 16:00
Zondag        GESLOTEN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie