Renault Master Oprijtruck T35 2.3 dCi L4 oprijtruck tijhof + trailer

€ 39.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 108.309 km
Deuren 2
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Oprijtruck T35 2.3 dCi L4 oprijtruck tijhof + trailer


€ 39.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 108.309 km
Deuren 2
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Veenstra
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kuipersweg 74a
Postcode 9285 SW
Plaats Buitenpost
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38402373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoveenstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

aangeboden werkelijk schitterende Renault master Tijhof oprijtruck + trailer.

Renault Master T35 2.3 dCi L4 oprijtruck tijhof + trailer


- Kenteken: VK-867-P
- Merk: Renault
- Model: Master oprijtruck
- APK tot: 20-02-2025
- Tellerstand: 108309 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2265 kg
- Max. trekgewicht: 3000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 210 cm
- Laadruimte hoogte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Airco pakket

- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Lendesteunen (verstelbaar)

Pakket: Veiligheids pakket

- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Metaalkleur
- Trekhaak

Infotainment

- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


aangeboden werkelijk schitterende Renault master Tijhof oprijtruck + trailer, truck van bouwjaar 2014. trailer is van bouwjaar 2021, set verkeerd in zeer nette staat en is zeer correct onderhouden.

Afleverpakketten:

Uw nieuwe auto kopen met extra zekerheid? Kies uit onderstaande pakketten:

Basis - €299,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 3 maanden / 7500km huisgarantie op aandrijving

Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km

Basis plus - €499,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 6 maanden / 15000km huisgarantie op aandrijving.

Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km

Comfort - €699,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
6 maanden/ 15000 kilometer Autotrust garantie.

Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km

Luxe - €899,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
12 maanden/ 30000 kilometer Autotrust garantie.

Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km



Vraag uw verkoopadviseur naar de voorwaarden.

Vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie