Bouwjaar | 22-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 18.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 37.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 18.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NTR Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buggenummerweg 2 |
Postcode | 6083 AA |
Plaats | Nunhem |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12132930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | ntrcompany.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: 2019 - 2024
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3
Afmetingen (LxB): 781 x 210 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.297 kg
Laadvermogen: 1.203 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 344 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Wettelijke garantie
Wegens wijziging van de plannen te koop, deze in nieuwstaat verkerende Renault Master oprijwagen.
Opbouw betreft Een gegalvaniseerde Witteveen van ca 5.20m x 2.00m met lier! Trekhaak op kenteken 3500kg.
Luchtvering achter, waardoor het rij niveau geladen of leeg het zelfde is! Ook is het mogelijk de wagen achter te laten zakken voor het makkelijker laden van auto's.
Laadvermogen is 1200kg.
Voorzien van carplay en cruisecontrole.
Lichtmetalen velgen met zomerbanden, winterbanden op staal met originele wieldoppen tegen meerprijs.
Heeft u vragen den verneem ik deze graag.
Ons adres is:
NTR Auto's
Buggenummerweg 2
6083AA Nunhem
Alle inruil is mogelijk.
NTR Company werkt niet met afleverpaketten, al onze geadverteerde auto's staan klaar om met de nieuwe eigenaar mee te gaan.
Alle auto's worden afgeleverd indien nodig met onderhoudsbeurt, geldige APK, en 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Wij zijn RDW erkend en uitsluitend op afspraak geopend, ook 's avonds en in de weekenden.
Met vriendelijke groet Frank Nijssen,
Tel: 06-12132930
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!