Bouwjaar | 18-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 90.205 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 11.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 90.205 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebroeders Lansink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tichelkampweg 77 |
Postcode | 7621 GK |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2661466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34396133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-lansink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modeljaar: 2016
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Breedte: 215 cm
Wielbasis: 340 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.545 kg
Laadvermogen: 955 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 425 x 210 x 200 cm
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
1e eigenaar
onderhoudsboekjes aanwezig
el. ramen en spiegels
3 zitplaatsen
radio - CD - bluetooth
centrale vergrendeling met afst. bed.
gesloten laadbak met d'hollandia laadklep (1.000kg.)
zijdeur rechts in de laadbak
Bakmaten: Lengte: 4,25m Breedte : 2,10m Hoogte: 2,00m
2,5DCi - 100KW - Euro5
NAP aanwezig
APK 03-2025
Verkoop in opdracht van klant.
3 identieke auto's aanwezig
Prijs is ex. BTW
Vraag naar de voorwaarden en mogelijkheden
Verkooppakket met nieuwe APK, beurt volgens schema, tenaamstelling en vrijwaring € 995,00
Auto Lansink
Tichelkampweg 77
7621 GK Borne
074-2661466
autolansink@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!