Renault Master L3h3

€ 9.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-03-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 149.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 149.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam NAWROT BV
Contactpersoon NAWROT JEF
Adres PRINSENLAAN 8
Postcode 2470
Plaats Retie
Land België
GSM +32 (0)479 - 328833 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

GOED ONDERHOUDEN MASTER L3H3 3.5 T MET

- TREKHAAK
- AIRCO
- VERWIJDERBARE NAVIGATIE MET KLEUREN SCHERM
- EUROPA KAART MET GRATIS UPDATES
- MELDING LOCATIE FLITSPALEN
- SNELHEIDSWAARSHUWING
- RADIO
- AUDIO STUURBEDIENING
- ELEKTRISCHE RUITEN
- CENTRALE VERGRENDELING MET AFSTANDSBEDIENING
- ELEKTRISCHE SPIEGELS INKLAPBAAR
- ABS REMSYSTEEM MET EBD
- GORDELSPANNERS
- ANTI-DIEFSTALSYSTEEM
- HOUTEN LAADVLOER
- ZIJWAND BESCHERMING
- RECHTER SCHUIFDEUR
- TUSSENSCHOT MET RUIT
- 3 ZITPLAATSEN
- ZIJDELINGSE BESCHERMSTRIPS
- VERLICHTING IN LAADRUIMTE
- INTERIEURFILTER
- BOORDCOMPUTER
- ACHTERDEUREN ZONDER RUIT 180° TE OPENEN
- OPBERGREK BOVENAAN
- GETINTE RUITEN
- DIVERSE OPBERGRUIMTEN

LAADLENGTE: 3634 MM
LAADHOOGTE: 2146 MM
LAADBREEDTE: 1725 MM
LAADVOLUME: 14 M3

MAXIMAAL TOEGELATEN MASSA: 3500 KG

PRIJS: 9990 € BTW IN - 8256 € EXCL. BTW

OPTIE: KEURING: 250 €

FINANCIERING MOGELIJK - VRAAG INFO

MEER INFO BIJ DE SPECIALIST IN DE KEMPEN VOOR

HYUNDAI - GENESIS - RENAULT - ALPINE - DACIA - NISSAN -
AIXAM - PIAGGIO BEDRIJFSWAGENS

NAWROT BV
PRINSENLAAN 8
2470 RETIE
TEL 0479328833

ONDERNEMINGSNUMMER: 0403817730
https://public.car-pass.be/vhr/c3a0e1c1-76c4-4a75-9a47-ed2a9b0c5fbc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie