Bouwjaar | 01-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 56.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Cents BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brink 58 |
Postcode | 7731 TG |
Plaats | Ommen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cents.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze nieuwe Renault Master L2H2 T35 E-TECH Electric 140 1AT Long Range Advanced, wordt als Demo ingezet, u bent van harte welkom om een proefrit te maken met deze mooie nieuwe bus met aan actieradius van 460km WLTP, 2500kg trekgewicht (is mogelijk bij nieuw bestelling), De bus is voor de verkoop alleen beschikbaar als er een nieuwe beschikbaar is. (vraag na de mogelijkheden)
de prijs is de rijklaarprijs zonder korting, vraag ook hier na de mogelijkheden ( 56.999,- excl BTW.) (68.968,79 incl BTW)
Opties: elektrisch verwarmbare voorruit; openR link navigatiesysteem met convertor companion; trekhaak en op- en ombouw module; additionele parkeerhulp; reservewiel (bandenreparatieset vervalt); draadloze oplader voor smartphone met Qi-charge [HTWSN PCL94 PCU30 PCU74 SPTY0 WICH0
De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto, getoonde verkoopprijzen van onze occasions zijn op basis van "Zo Mee" , als omschreven en gezien. Optionele pakketten of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen desgewenst tegen meerprijs geleverd worden.
Autocentrum Cents biedt tegen meerprijs een Bovag afleverpakket aan voor occasions met extra bijbehorende services:
Bovag afleverpakket ? 895,-
• 12 maanden BOVAG Garantie
• Complete reinigingsbeurt binnen en buiten
• Nieuwe APK keuring
• Onderhoud volgens schema
• ? 25,00 brandstof
• Nieuwe Mattenset
• Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden
• Cents Premium pas twv ? 49,95 (vele gratis diensten voor 1 jaar voor Renault en Dacia)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!