Renault Master L2h2 170 pk Extra luxe zwart

€ 38.882,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master L2h2 170 pk Extra luxe zwart


€ 38.882,-

Algemeen

Bouwjaar 02-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 578 x 208 x 250 cm
Wielbasis: 359 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.028 kg
Laadvermogen: 1.472 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 527 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Gloednieuwe Renault Master L2H2 uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!

Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!

Leverbaar deze rijkelijke door onszelf samengestelde Renault Master L2H2 met lekker veel vermogen namelijk 170 pk. In de meest luxe uitvoering Extra met 2500 kg trekhaak en complete laadruimte betimmering! De schoonste Milieuklasse EG: Euro 6 EA. Uitgevoerd met de sterke en betrouwbare 2.0 dCi motor die 170 pk levert.

Als bijzondere opties van het nieuwe model waar wij erg blij mee zijn, elektrisch verwarmbare voorruit, 10" touchscreen met Google Maps navigatie en stoelbekleding in gemêleerd grijs met blauwe stiksels!

Let op: Vissinga velgen tegen meerprijs van € 1671,- excl btw.

Voordelen van deze prachtige Master:

- 2.0 dCi 170 pk
- Google Maps Navigatie
- Google integratie
- Elektronisch geregelde airconditioning
- Draadloos Apple CarPlay en Android Auto
- LED PURE VISION koplampen
- OpenR link multimediasysteem met 10" touchscreen
- Cruise control
- Regensensor
- Airbag voor de bestuurder en passagier
- Airbag passegier
- Zijairbag voor de bestuurder
- Draadloos Apple CarPlay en Android Auto
- Achteruitrijcamera
- Stuurwiel in hoogte en diepte verstelbaar
- Elektrisch verwarmbare voorruit
- Tussenschot met geluidsisolatie
- Verwarmbare buitenspiegels
- Rear view assist digitale binnenspiegel
- Verwarmbare stoel en bank (alleen buitenste zitplaatsen)
- Houten laadvloer en zijwandbekleding in de laadruimte
- Draadloze oplader voor smartphone
- Stoffen stoelbekleding in gemêleerd grijs met blauwe stiksels
- Parkeersensoren aan de voor-, achter- en zijkant
- Verkeersbordenherkenning
- Grootlichtassistent
- Houten laadvloer in laadruimte
- Houten zijwandbekleding laadruimte
- Trekhaak 2500 kg
- Opstap geïntegreerd in de achterbumper
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Laadvermog

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie