Renault Master Gesloten Bestel L3H2 T35 dCi 150 6MT Advance | Achteruitrijcamera | C-Shape LED dagrijverlichting | Elektronisch geregelde airconditioning

€ 38.993,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master Gesloten Bestel L3H2 T35 dCi 150 6MT Advance | Achteruitrijcamera | C-Shape LED dagrijverlichting | Elektronisch geregelde airconditioning


€ 38.993,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Renault Sneek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kolenbranderstraat 7
Postcode 8601 VC
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)515 - 413291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 1320618

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 1039 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1950 kg
Max. aslast achter: 2000 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 170 km/u

Accu
Accu snelladen: nee

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
CO2-uitstoot (WLTP): 213 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Overige informatie
Rijklaargewicht: 2200 kg
Verwachtte leveringsdatum: 01-11-2024

Hoge kortingen, direct uit voorraad leverbaar, financieren tegen scherpe tarieven. Profiteer bij ABD altijd van dé beste deal op uw nieuwe Renault, Nissan of Dacia.


In voorbereiding op de aankomende BPM-verhoging zijn al onze nieuwe bedrijfswagens uitgerust met laadruimtebetimmering. Vraag de verkoper naar de details van de betimmering in deze specifieke bus en de bijbehorende meerprijs.

Wij nemen u graag mee in de acties van onze merken:

Renault personenwagens: Verken nu de uitgebreide mogelijkheden bij ABD! Maak een keuze uit onze ruime selectie nieuwe Renaults, direct beschikbaar uit voorraad met kortingen tot wel €3.300,-! Profiteer bovendien van onze aantrekkelijke financieringsopties vanaf slechts 1,9%. Nieuwsgierig naar meer? Laat u uitgebreid informeren over de specifieke acties voor uw nieuwe droomauto.

Bedrijfswagens: Profiteer nu van direct leverbare bedrijfswagens met hoge kortingen en aantrekkelijke financial lease-opties vanaf slechts 1,9%! Ontvang alleen dit jaar nog een BPM-voordeel tot wel €15.000,-. Kies vandaag nog voor een Renault of Nissan bedrijfswagen bij ABD en zet de volgende stap naar uw nieuwe droombus. Wij staan klaar om u te helpen de perfecte bedrijfswagen te vinden! (Prijs van bedrijfswagens is exclusief rijklaarmaakkosten)

Dacia personenwagens: Profiteer nu van direct leverbare Dacia's bij ABD, tijdelijk met aantrekkelijke voorwaarden! Ontvang één jaar extra fabrieksgarantie bij het afsluiten van een financial lease contract en geniet van financieringsmogelijkheden vanaf slechts 1,9%. Wacht niet langer en rijd vandaag nog weg in uw nieuwe Dacia!

Bij ABD is het van maandag tot en met vrijdag koopavond tot 21:00 uur. Welke avond of vestiging past u het beste? Neem contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat de auto van uw keuze op de gewenste vestiging, dag en tijd voor u klaarstaat. Uiteraard bent u ook van harte welkom zonder afspraak. Let op: de koopavond varieert per vestiging.

ABD Renault/Nissan/Dacia is verkozen tot Dealer of the Year in 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie