Renault Master BWJ 2021 T35 2.3 136 PK dCi 135 L3H2 AIRCO / CRUISE CONTROL / CAMERA / NAVIGATIE

€ 23.444,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 83.062 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master BWJ 2021 T35 2.3 136 PK dCi 135 L3H2 AIRCO / CRUISE CONTROL / CAMERA / NAVIGATIE


€ 23.444,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 83.062 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jaap Dik Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wolfraamweg 7
Postcode 8445 PL
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 744000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdikheerenveen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Renault Master altijd de controle. Deze auto komt uit 2021. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. Ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Deze auto is voorzien van DAB ontvangst, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Met voorzieningen als dodehoekdetectie en hill hold functie, bent u altijd veilig onderweg.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij JAAP DIK auto's, uw mobiliteitspartner sinds 1982, In onze vestigingen in Assen, Hoogezand en Heerenveen hebben wij hebben meer dan 400 occasions op voorraad!
Kijk op WWW.JAAPDIK.NL voor alle occasions met een uitgebreide fotoreportage.
Wij bieden onze auto's aan tegen scherpe rijklaar prijzen incl. 3 maand garantie,. (Geen afleveringskosten). We ruilen uw huidige auto graag in!

De voordelen van JAAP DIK auto's:

o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie