Renault Master BWJ 2015 126 PK T35 2.3 dCi L2H2 TREKHAAK / AIRCO / BLUETOOTH / CAMERA / CUISE /

€ 11.744,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-03-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 143.658 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master BWJ 2015 126 PK T35 2.3 dCi L2H2 TREKHAAK / AIRCO / BLUETOOTH / CAMERA / CUISE /


€ 11.744,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 143.658 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jaap Dik
Contactpersoon Erik Dik
Adres Azieweg 17
Postcode 9407 TC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.004 kg
Laadvermogen: 1.496 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km

De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. Ook is de auto voorzien van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. De uitrusting van deze auto is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Renault te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij JAAP DIK auto's, uw mobiliteitspartner sinds 1982, In onze vestigingen in Assen, Hoogezand en Heerenveen hebben wij hebben meer dan 350 occasions op voorraad!
Kijk op WWW.JAAPDIK.NL voor alle occasions met een uitgebreide fotoreportage.
Wij bieden onze auto's aan tegen scherpe rijklaar prijzen incl. 3 maand garantie,. (Geen afleveringskosten). We ruilen uw huidige auto graag in!

De voordelen van JAAP DIK auto's:

o Kopen en dezelfde dag rijden
o Bezorging mogelijk door heel Nederland (250,= euro)
o Rijklaar prijzen, Incl geldige APK, afl.controle , 40 punten check en 3 maand garantie
o Bekende onderhoud historie
o Geen afleverings kosten
o Km. Standen (NAP) en bouwjaren gegarandeerd
o Inruil altijd mogelijk
o De hoogste kwaliteit voor een scherpe prijs
o Keuze uit aanvullende garantie en onderhoud pakketten

Wij rekenen met scherpe tarieven voor partic

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie