Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L4H2 keurige bus km NAP

€ 11.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.107 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L4H2 keurige bus km NAP


€ 11.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 201.107 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ATM Auto's
Contactpersoon B. Huybers
Adres Wengelerafweg 8
Postcode 8131 TG
Plaats Wijhe
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54643154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atmautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Keurige Bestelbus van binnen en van buiten
Geen bezorg bus geweest
Ketting motor dus geen distributie riem
Apk
1e eigenaar

Renault Master bestel T35 2.3 dCi L4H2 keurige bus km NAP


- Kenteken: V-808-FV
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 02-05-2025
- Tellerstand: 201107 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 2165 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 620 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 205 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Airco pakket

- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control
- Lendesteunen (verstelbaar)

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Laat u niets wijsmaken, deze Renault Master bestel biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2017. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Natuurlijk behoren getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
===========================
LET OP : 
Bovenstaande vraagprijs betreft een scherpe internet meeneemprijs. 

Afleverpakketten

Optioneel meerwerk - €299,-
Dit houdt in:
Tenaamstelling auto
Recente of nieuwe apk keuring
Poetsen binnen en buitenkant 
Vloeistof controle 
Minimaal 10L brandstof


===========================
INRUIL  van uw oude auto / bestelwagen / caravan of boot is mogelijk. 
===========================
Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK vanwege onze hoge omzetsnelheid. Op het moment dat u belt en u heeft aangeven dat u onderweg bent dan RESERVEREN wij de auto voor u zodat u met een gerust gevoel en zekerheid langs kunt komen.

========

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie