Bouwjaar | 25-10-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 76.166 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 31.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 76.166 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carteam Niecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maatschapslaan 37 |
Postcode | 2404 CL |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 240805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.niecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 DHollandia Laadklep
- Kenteken: VSJ-27-J
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 25-10-2025
- Tellerstand: 76166 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2606 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 224 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 225/65/16
- Bandemaat achter: 225/65/16
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
Infotainment
- DAB
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Deze Renault Master komt uit 2022, werd geleverd van 01-06-2019 tot 30-09-2024 en kostte toen € 51.580,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (145 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 12,8 liter per 100 km en hij weegt 2606 kg. De APK is geldig tot 25-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 240,- per kwartaal.
- Zeer nette Bakwagen met hydraulische laadklep 20m3, 4,20 (l) x 2,10 (b) x 2,32 (h)
- Bakwagen met laadklep
- 20m3 laadruimte
- Goed onderhouden
- Airco
- Cruise controle
- 2x originele sleutels
Bekijk de foto`s en lijkt het je wat kom kijken, rijden en kopen ... inruil, financiering, mogelijk ... Bel, mail of app op 0627 430 935 (whatsapp only) voor meer info of voor het maken van een afspraak.
Openingstijden receptie, showroom en autoverhuur
Maandag 08.00 - 17.30
Dinsdag 08.00 - 17.30
Woensdag 08.00 - 17.30
Donderdag 08.00 - 17.30
Vrijdag 08.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 12.00
Zondaggesloten
Onze werkplaats is op werkdagen geopend van 8.30 tot 17.00!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!