Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2/CLIMATECONTROL/CRUISECONTROL/NAVIGATIE

€ 13.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 173.007 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2/CLIMATECONTROL/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


€ 13.500,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 173.007 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoverkoopbedrijf van der Wal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres St. Michaelsberch 11
Postcode 8831 ZM
Plaats Winsum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10911057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverkoopbedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.3 dCi L2H2/CLIMATECONTROL/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


- Kenteken: V-438-LB
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 173007 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld 6 bak
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1909 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change?. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. U bent in deze Renault ook voorzien van boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De auto is voorzien van een trekhaak . Verder is de prijs ex btw en is inruil mogelijk.

Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Master bestel? Laat het ons dan snel weten.

Autoverkoopbedrijf v.d. Wal staat al meer dan 12 jaar bekend om zijn klantvriendelijke aanpak. Door simpele communicatie en afspraak = afspraak instelling hebben wij veel bezoekers van ons bedrijf met plezier mogen helpen.
We hebben ons gespecialiseerd in personenauto's en kleine en grote bedrijfswagens.
Ons aanbod is vrij te bezichtigen op ons open terrein. Uiteraard zijn al onze auto's voorzien van NAP en een onderhoudshis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie