Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielen Rob Dukker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sadatweg 34-36 |
Postcode | 2622 AP |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53402944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 1e eig. 92000km dub schuifdeur
- Kenteken: V-735-DV
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 07-11-2025
- Tellerstand: 92345 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Skai
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T D7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2111 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Side bars
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
GENOEMDE PRIJS IS EXCLUSIEF 21% BTW
RECHTSTREEKS VAN DE 1E EIGENAAR, EEN KEURIG NETTE RENAULT MASTER LENGTE 2 EN HOOGTE 2
3500 KG UITVOERING, ZWAARDERE UITVOERING
SLECHTS 92000 KILOMETER
VOORZIEN VAN DUBBELE SCHUIFDEUR
NIEUWE APK 11-2025
4 GLOEDNIEUWE BANDEN
143 PK ZWARE MOTOR
2500 KG TREKVERMOGEN
LUXE UITVOERING WAARONDER
NAVIGATIE
CRUISECONTROL
PARKEERSENSOREN
MISTLAMPEN
DUBBELE SCHUIFDEUR
ELEKTRISCHE RAMEN EN SPIEGELS
CENTRALE PORTIERVERGRENDELING OOK OP AFSTAND, BEIDE SLEUTELS AANWEZIG
MOCHT UW INTERESSE GEWEKT ZIJN VOOR DEZE KEURIG NETTE RENAULT MASTER, BELT U ONS DAN GERUST VOOR EEN AFSPRAAK
Automobielen Rob Dukker
Sadatweg 34-36
2622AP Delft
0653402944
r_dukker@wxs.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!