Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2

€ 13.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 115.131 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2


€ 13.495,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 115.131 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jonkman Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 48
Postcode 7921 JJ
Plaats Zuidwolde
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26666664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jonkmanbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master 2.3 dCi T35 136 Pk! L2H2 Laadvermogen 1635 Kg! Mooie basis om een buscamper van te maken (losse voorstoelen, getinte ramen laadruimte, juiste stahoogte enz.)

U rijd deze auto al vanaf slechts € 385,- per maand, ga naar onze website en maak gebruik van onze handige lease calculator waar u vervolgens geheel vrijblijvend een offerte aan kunt vragen

Voorzien van: Airco, alarm, start onderbreker, achteruit rij camera, cruise control, boordcomputer, start/stop, elektrisch pakket, radio usb met stuurbediening, in hoogte verstelbare voorstoelen met armleuningen, lucht geveerde bestuurdersstoel, in hoogte verstelbaar stuurwiel, tussenwand met ruit, zijwand bekleding, afwerkvloer met antislip, achterdeuren met ruiten, schuifdeur rechts met ruit, getint glas, raambeschermers laadruimte, 180 graden achterdeuren, parkeer sensoren achter, RVS treeplank achter en trekhaak

Laadvermogen 1635 kg
trekgewicht 2500 kg

vergelijkbaar met de Opel movano en Nissan interstar

Dealer onderhouden, volledige onderhoudshistorie aanwezig, volgende onderhoudsbeurt hoeft pas bij 154 000 km plaats te vinden)

alle boekjes en dubbele sleutels aanwezig

prijs is excl. btw (bpm vrij)

- Kenteken: VX-496-G
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 09-06-2025
- Tellerstand: 115131 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T B7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1865 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- 270° Deuren
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Treeplank
- Trekhaak
- Zijruit rechts in laadruimte
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurders stoel in hoogte verstelbaar
- Bestuurders stoel met armleuning
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Dubbele airbags
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor

Overige

- 6 versnellingen
- Afwerkvloer laadruimte met antislip
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Betimmerde laadruimte
- Centrale deurvergrendeling afstandbediening
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- In hoogte verstelbaar passagiersstoel
- In hoogte verstelbaar stuur
- LED verlichting
- Laadruimte betimmerd
- Lucht geveerde bestuurders stoel
- Multifunctioneel stuurwiel
- Parkeersensoren achter
- Passagiersairbag
- Raambeschermers laadruimte
- Radio usb met stuurbediening
- Stuur in hoogte verstelbaar
- Tussenwand met ruit
- Twee achterdeuren

Veilighe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie