Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 145 EURO VI Bakwagen+Laadklep

€ 28.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.400 km
Deuren 2
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 145 EURO VI Bakwagen+Laadklep


€ 28.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.400 km
Deuren 2
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van de Wouw Waalwijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Andelstraat 7
Postcode 5141 PB
Plaats Waalwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 651164 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master T35 2.3 dCi 145 EURO VI Bakwagen+Laadklep


- Kenteken: VPZ-03-R
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 01-06-2025
- Tellerstand: 72400 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2628 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 224 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Trekhaak pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Trekhaak

Infotainment

- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Het is een nette en comfortabele auto, deze Renault Master bestel, hij heeft 72400 kilometer gelopen. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Deze Renault Master bestel is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.

Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

Heeft u een vraag over deze auto neem dan telefonisch of via e-mail contact op met één van onze verkoopadviseurs. Voor een bezichtiging of proefrit bent u van harte welkom in onze showroom! Openin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie