Bouwjaar | 22-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 128.515 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 16.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 128.515 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jansen Autoservice |
Contactpersoon | Dhr. Jansen |
Adres | Oosteinde 36A |
Postcode | 2969 AT |
Plaats | Oud-Alblas |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27076186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master bestel T33 2.3 dCi L1H2 EcRolstoelbus +Rolstoel Lift.
Renault Master bestel T33 2.3 dCi L1H2 EcoRolstoelbus + Lift
- Kenteken: VH-240-T
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 25-07-2025
- Tellerstand: 128515 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T B8
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 2115 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 505 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Airco pakket
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Lendesteunen (verstelbaar)
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Nette goed onderhouden Rolstoelbus met Lift !!
Voor meer informatie kunt u ons ook mobiel bereiken:
Gerrit Jansen 0627-076186
Kijk op onze website voor de actuele voorraad occasions
www.jansenautoservice.nl
Al onze auto's worden, in overleg, geleverd met een nieuwe APK.
Jansen Autoservice
Oosteinde 36A
2969AT Oud-Alblas
06-27076186
info@jansenautoservice.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!