Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L1H1 | Airco | Export

€ 5.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-11-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 214.657 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L1H1 | Airco | Export


€ 5.745,-

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 214.657 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Paulusma Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boskleane 5
Postcode 9243 JA
Plaats Bakkeveen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27832306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nette en zeer goed rijdende Renault Master! Heeft storing op luchtverontreiniging maar rijdt goed! Prijs op basis van zo mee.

Renault Master bestel T33 2.3 dCi L1H1 | Airco | Export


- Kenteken: V-114-BP
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 214657 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1994 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 505 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 170 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Airco pakket

- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control
- Lendesteunen (verstelbaar)

Pakket: Audio pakket

- Bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Imperiaal
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Laadvloer
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Onderhoudsboekjes

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Voortreffelijke wegligging, een zuinige motor en een ruim, comfortabel interieur, dat zijn de eigenschappen waarmee de Renault Master zijn uitstekende reputatie heeft verworven. Met zijn dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze Master profiteert u onder andere ook van: elektrische ramen voor, centrale deurvergrendeling, stuurbekrachtiging, schuifdeur rechts, laadvloer, tussenschot, cruise control en een bank voorin.

De uitrusting van deze Master maakt het compleet met een radio cd speler en airconditioning.

Betreft een BTW bus! 

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Paulusma Automotive
Boskleane 5
9243 JA Bakkeveen
0627832306
paulusma-automotive@outlook.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie