Renault Master Bakwagen T35 2.3 dCi 145 L3H1 Energy EURO VI

€ 54.000,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bakwagen T35 2.3 dCi 145 L3H1 Energy EURO VI


€ 54.000,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vd Heuvel Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aanwas 35
Postcode 4704 SC
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 555640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdheuvel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun. 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.760 kg
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Renault Master T35 2.3 dCi 145 L3H1 Energy Work Edition Bakwagen met Dhollandia LaadklepDeze Renault Master T35 is uitgerust met een robuuste 2.3 dCi 145 motor en biedt uitstekende prestaties en betrouwbaarheid voor professioneel gebruik. Het L3H1-model biedt een ruime laadruimte en de Energy Work Edition uitvoering zorgt voor extra comfort en functionaliteit. Deze bakwagen is voorzien van een handige Dhollandia laadklep, die het laden en lossen van zware goederen een stuk eenvoudiger maakt. Met zijn sterke constructie en efficiënte laadoplossingen is deze Master een ideale keuze voor logistiek en distributie.Belangrijkste kenmerken:Motor: 2.3 dCi 145 dieselConfiguratie: L3H1 BakwagenUitvoering: Energy Work EditionLaadklep: Dhollandia voor eenvoudig laden en lossen (max 750kg)Ruime en robuuste laadruimte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie