Bouwjaar | 14-10-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 167.816 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
€ 21.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 167.816 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GMA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meeënweg 7 |
Postcode | 3600 |
Plaats | Genk |
Land | België |
GSM | +32 (0)483 - 595620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gma-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master 2.3 dCi L3H1 Meubelbak met Laadklep Manueel Diesel (125kw/170pk) EURO 6b.
Eerst Eigenaar Belgisch voertuig .
Eerste inschrijving: 01/10/2019
KMstand: 167.816KM
BTW WAGEN!
EX.BTW 18.181 €
BTW 3.818 €
TOT. 21.999 €
*** Laadklep-Navigatie-Camera ***
*** Keyless Entry-hydraulische lift ***
100% ongevalvrije wagen ! Absolute toptoestand !
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten + Car-Pass gewaarborgde kilometerstand)+ 12 maanden garantie
*Airbags
*Airco
*Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
*Boordcomputer
*Navigatie
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Radio/Aux/Usb
*BT - audio
*Camera
*OHB
*enz...
- €€€-
Financiëring op maat mogelijk.
*Onder voorbehoud van aanvaarding door Alpha Credit nv, kredietgever, Warandeberg 8C, 1000 Brussel. BE 0455.781.316
Adverteerder / Agent in nevenfunctie type 1: GMA-CARS, Meeënweg 7, 3600 Genk. BE 0658.867.352
Let op, geld lenen kost ook geld.
Wordt geleverd met:
-1jaar wettelijke garantie
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 10.000 km
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass (inschrijfklaar)
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
Bij slechte weeromstandigheden is er de mogelijkheid om de wagen binnen te bezichtingen
*** Meeënweg 7***
** 3600 GENK **
www.gma-cars.be
Steeds de beste aanbiedingen!Méér dan 130 wagens in voorraadEigen werkplaatsen voor onderhoud en herstellingenEen gepassioneerd en gedreven team!Overname of inruil van uw huidige wagen mogelijk
Al onze wagens worden geleverd met Kvv, Car-Pass en roze formulier.
Indien nodig een klein of groot onderhoud. +1jaar wettelijke garantie
OPENINGSUREN : Enkel op afspraak
Ma-vrij: 09:30-18:00
Zat.: 10:00-17:00
Zondag en feestdagen op afspraak ook mogelijk!
Voor meer info bel gerust: 0483/59 56 20
of mailen naar sales@gma-cars.be
Bezoek onze website: WWW.GMA-CARS.BE
Adres: Meeënweg 7 3600 Genk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!