Renault Master 2.3 dCi L3H2 Grand Confort

€ 44.153,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master 2.3 dCi L3H2 Grand Confort


€ 44.153,-

Algemeen

Bouwjaar 2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vansteeland NV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 28
Postcode 8870
Plaats Izegem
Land België
Telefoon +32 (0)51 - 311334 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vansteeland.be/nl/home
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nieuw voertuig, bouwjaar 2018 Hill Start Assist Partikelfilter Boordcomputer Dagelijkse kilometerteller Dashboard in het Nederlands Radio Classic tuner+2LS+bed.stu.+AUX+USB+Bluetooth 12V stekker in de laadruimte 3-punts gordels+spanners+hoogte reg. buitenste pl. 3-punts oprolgordels achteraan Airconditioning met interieurfilter Bestuurderszetel driedimensionele+lendenst.+armst. Centrale deurvergrendeling+afstandsbediening Elektrische en verwarmde buitenspiegels Elektrische ruiten VR Gekoeld handschoenkastje In de hoogte regelb. veiligh.hoofdsteunen vooraan In de hoogte regelbaar stuur Opbergrek boven de voorruit Opbergrek vooraan onder de voorruit Open opbergvak boven op het dashboard Stoffen zetelbekleding Kaleido Stuurbekrachtiging Verlichting van de laadruimte Asymetrische achterdeuren 180° zonder ruiten Passagiersbank 2pl.+draaibare bureaufunctie Zijschuifdeur rechts  Sierwieldoppen Maxi Spatlappen voor- en achteraan Zijdelingse beschermstrips ABS met remhulpsysteem Reservewiel Bestuurdersairbag met geprogrammeerde ontplooiing ESP Startblokkeersysteem met transpondeur Navigatie MediaNav Trekhaak isolatie + koelgroep

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie