Renault Master 2.3 dCi L3H2 | Euro 5 | Cruise | Imperiaal | 3-Persoons

€ 5.450,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-09-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 294.093 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 dCi L3H2 | Euro 5 | Cruise | Imperiaal | 3-Persoons


€ 5.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-09-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 294.093 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andriessen Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 49
Postcode 7061 XV
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 726306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andriessenbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.112 kg
Laadvermogen: 1.388 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze extra verlengde en verhoogde Renault Master met 136 PK heeft alles wat u nodig heeft om uw werk eenvoudiger te maken. De auto is uitgerust met tal van praktische opties, waaronder een imperiaal met bijbehorende ladder, een trekhaak en een bijrijdersbank, waardoor u elke klus moeiteloos kunt klaren. Deze auto wordt geleverd met een logisch verklaarbare Nationale Autopas. Deze Master heeft rondom beschadigingen. Mocht u graag wat extra foto's of een filmpje van deze auto ontvangen dan sturen wij u die natuurlijk graag per Whatsapp of per mail. Helaas kunnen wij u geen garantiemogelijkheden aanbieden gezien het aantal verreden kilometers van deze auto / Unfortunately, we cannot offer you warranty options given the number of kilometers driven on this car / Aufgrund der mit diesem Auto gefahrenen Kilometer können wir Ihnen leider keine Garantieoptionen anbieten. Hieronder hebben wij nog even de meest praktische en luxe opties voor u op een rijtje gezet:

? Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening - voor gemak en veiligheid.
? Cruise Control - voor een ontspannen rit, zelfs op lange afstanden.
? Multifunctioneel stuurwiel - om verschillende functies eenvoudig te bedienen.
? Imperiaal - voor extra laadruimte en transportmogelijkheden.
? Ladder - voor toegang tot hoger gelegen gebieden.
? Trekhaak - om moeiteloos aanhangers of trailers te kunnen trekken.

Bent u enthousiast geworden van deze auto? Bekijk onze website voor een uitgebreidere fotorapportage!
Overigens kunt u voor meer informatie ons altijd bellen of een mail sturen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen, wij hebben de koffie klaar staan!

2e Eigenaar
NAP: Logisch
Bandenprofiel: Voor 6,5 mm en Achter 4 mm
Laadvermogen: 1388 kg
Trekgewicht: 2500 kg
Aantal sleutels: 3
Emissienorm: Euro 5
Catalogusprijs: € 48.883,-

= Bedrijfsinformatie =

Voor onze aflevervoorwaarden en garantiemogelijkheden verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: https://www.andriessenbedrijfswagens.nl/garantie/

Bezichtigingen en proefritten graag op afspraak.

Geadverteerde prijzen zijn excl. 21% BTW

Hoewel aan de informatie van deze advertent

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie