Bouwjaar | 13-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 155.578 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 155.578 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostland Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wasaweg 22 |
Postcode | 9723 JD |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5490318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostlandautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 1.635 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket A (zonder meerprijs): 1 Week Technische Garantie
- Pakket B (€ 250 ex BTW): 1 Maand technische garantie
- Pakket C (€ 495 ex BTW): 3 Maand technische garantie
- Pakket D (€ 995 ex BTW): 3 Maand technische garantie incl. grote beurt en Airco check
Auto heeft wat lichte gebruikerssporen rondom, de wang van de bestuurdersstoel is beschadigd, er zit een barst in de voorruit.
= Bedrijfsinformatie =
U hoeft de deur niet uit voor uw nieuwe bedrijfswagen!
U kunt zoals altijd uw nieuw aan te schaffen bedrijfswagen ook telefonisch bij ons aanschaffen !! (dit geldt ook voor particuliere klanten).
Wij bezorgen uw nieuw aangeschafte bedrijfswagen geheel kosteloos door geheel Nederland !! m.u.v. de wadden.!!
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
De prijs betreft een meeneemprijs EXCL. BTW. Kijk op onze website voor de garantiemogelijkheden i.c.m. onze afleverpakketten.
Bereken snel het Leasebedrag van deze auto op WWW.OOSTLANDAUTOMOBIELEN.NL !!
Kijk voor alle foto's op WWW.OOSTLANDAUTOMOBIELEN.NL !!
ALTIJD +/- 120 BEDRIJFSWAGENS OP VOORRAAD !!
Oostland Automobielen BV
Wasaweg 22
9723 JD Groningen
Tel: 050-5490318
WhatsApp: +31611196853
E-mail: info@oostlandautomobielen.nl
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag 8:00 tot 17:30 uur
zaterdag 8:00 tot 12:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!