Renault Master 2.3 dCi L1H1 | Euro 6 | 150 PK | Cruise | Airco | Navigatie | Camera | PDC | Schuifdeur L+R

€ 18.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 98.249 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master 2.3 dCi L1H1 | Euro 6 | 150 PK | Cruise | Airco | Navigatie | Camera | PDC | Schuifdeur L+R


€ 18.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 98.249 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andriessen Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 49
Postcode 7061 XV
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 323836 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andriessenbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 1.645 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Deze stoere Renault Master is niet alleen krachtig met zijn 150 PK, maar straalt ook moderne klasse uit dankzij de LED koplampen, vernieuwde front, zwarte 5-spaaks lichtmetalen velgen, meegespoten spiegels en bumpers. Met dubbele schuifdeuren is laden en lossen een fluitje van een cent. Uiteraard leveren wij de auto met een logische Nationale Autopas. Wilt u extra foto's of een filmpje ontvangen? Geen probleem, we sturen ze graag per mail of app! Wij hebben hieronder nog even de meest praktische en luxe opties voor u op een rijtje gezet:

? Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening: Eén druk op de knop voor gemak en veiligheid.
? Airconditioning: Altijd een aangenaam klimaat in de cabine.
? Cruise control: Zorgt voor ultiem rijcomfort, vooral tijdens lange ritten.
? Multifunctioneel stuurwiel: Blijf gefocust terwijl u diverse functies bedient.
? Parkeersensoren: Inparkeren wordt eenvoudiger en veiliger.

Bent u enthousiast geworden van deze auto? Bekijk onze website voor een uitgebreidere fotorapportage!
Overigens kunt u voor meer informatie ons altijd bellen of een mail sturen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen, wij hebben de koffie klaar staan!

2e Eigenaar
NAP: Logisch
Bandenprofiel: Voor 8,9 mm en Achter 5,6 mm
Laadvermogen: 1645 kg
Trekgewicht: 2500 kg
Aantal sleutels: 2
Emissienorm: Euro 6
Catalogusprijs: € 49.057,-

= Bedrijfsinformatie =

Voor onze aflevervoorwaarden en garantiemogelijkheden verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: https://www.andriessenbedrijfswagens.nl/garantie/

Bezichtigingen en proefritten graag op afspraak.

Geadverteerde prijzen zijn excl. 21% BTW

Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan desondanks voorkomen dat de weergegeven of verstrekte informatie onjuist en/of niet volledig is. De getoonde modellen, uitvoeringen en/of specificaties kunnen afwijken van de standaarduitvoeringen en/of opgegeven uitvoeringen, opties en accessoires. Alle informatie is onder voorbehoud van typ- prijs- of programmeer fouten. Hierdoor kan Andriessen Bedrijfswagens B.V niet aa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie