Renault Master 2.3 dCi Euro 6 136pk L2H2 - Trekhaak 2,5t KG - Navi - Camera

€ 16.400,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 97.509 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 dCi Euro 6 136pk L2H2 - Trekhaak 2,5t KG - Navi - Camera


€ 16.400,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 97.509 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hoogendoorn Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 2e Tochtweg 49
Postcode 2914 LM
Plaats Nieuwerkerk Ad Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 312395 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 254 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Deze goed onderhouden Renault Master heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. Natuurlijk behoren twee achterdeuren, LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Master samen.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Kijk voor meer informatie en grotere foto's op onze website www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl. Al onze auto's zijn voorzien van een Nationale Autopas en in de meeste gevallen is de complete onderhoudshistorie bekend. Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. U kunt bij ons terecht voor Financial lease en een autoverzekering. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel bij de auto aanwezig zijn, dan is het mogelijk om die tegen kostprijs bij ons te bestellen. Onze openingstijden zijn van Ma t/m Vrij 09:00 - 17:30 uur,en zaterdag en 's avonds alleen op afspraak. Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst moge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie