Renault Master 2.3 dCi BARBOT POLYVAN D5 Hengstenuitvoering

€ 57.500,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-02-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 69.649 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 2.3 dCi BARBOT POLYVAN D5 Hengstenuitvoering


€ 57.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 69.649 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.638 kg
Laadvermogen: 862 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal

*** KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE!!! ***

Renault Master 2.3D Barbot Polyvan D5 Hengstenuitvoering met dubbele cabine
Bouwjaar 10-02-2023
69.896 kilometers
1e eigenaar afkomstig (Belgisch)
2.299 cm3.
2.638 kg.
Laadvermogen 862 kg.
120 KW / 163 PK
Wielbasis 4332 cm.
Spiegels en bumpers in kleur van de auto
Mistlampen voor
16 inch velgmaat
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
Toerenteller
Cruise Control
6 versnellingen
Airconditioning
Achteruit rij camera + camera voor in paardengedeelte
2 afstandsbedieningen t.b.v. camera
Eco knop
Audio/USB
Armsteun bestuurder + passagiersstoel
Bank verbreding t.b.v. slaapplaats
Opbergruimte links en rechts boven het voorraam
Radio/Media/Telefoon/Navigatie
Airbag bestuurder
Brandblusser (Cabine)
Grote opbergruimte boven de cabine (vanuit dubbele cabine te bereiken)
Volledig tussenschot met een vast raam met beschermrooster
Trekhaak met trekkracht van 2.500 kg.
3e remlicht

Paardengedeelte:

Anti slip grid vloer in paardengedeelte
Groot te openen dakluik in paardengedeelte
Stootkussens bij paarden achterste en zijkanten
3 bindogen bij rechterpaard
2 bindogen bij linkerpaard
Hooinet haak linker- en rechterpaard
TL bak verlichting boven laadklep paardengedeelte
Anti slip rubberen mat op laadklep
Laadklep detector
Te openen deuren uit 2 delen; onder polyester deur, boven aluminium tralie, linker- en rechter paard
Zijlint boven laadklep

Zadelgedeelte:

2 Hoofdstelhakenl links en rechts
2 schuiframen met beschermtralies links en rechts in zadelgedeelte
TL bak verlichting boven de achterdeur
Aluminium opstap achter

Afmetingen Paardengedeelte:

Rechterpaard:

2.33 meter lang
0.66 meter breed tussen de wielkasten
0.85 meter breed
2.20 meter hoog

LInkerpaard:

2.33 meter lang
0.66 meter breed tussen de wielkasten
1.00 meter breed
2.20 meter hoog

Afmetingen zadelgedeelte:

0.65 meter lang
1.34 meter breed tussen de wielkasten
1.93 meter breed
2.22 meter hoog

Recent onderhoud:

09/2024 Remblokset Achter, Klemband, Olie bijgevuld (5W30),

Prijs is € 57.500,= EXCLUSIEF DE B.T.W. EN (ALLEEN NOG DIT JAAR; 2024) EXCLUSIEF DE B.P.M.!!!

(De auto kan eventueel vanuit Belgie geleverd worden, zodat u de b.t.w. niet hoeft voor te schieten!)

VOOR ALLE FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE: WWW.VDWEIJDENBEDRIJFSAUTOS.NL

*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd he

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie