Renault Master 2.3 dCi 170PK AUTOMAAT LOWLINER VERKOOPWAGEN FOODTRUCK

€ 23.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 116.748 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master 2.3 dCi 170PK AUTOMAAT LOWLINER VERKOOPWAGEN FOODTRUCK


€ 23.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 116.748 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tatev Auto B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 7
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29435240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tatevauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: 2016 - 2019

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3
Breedte: 216 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.780 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 255 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Goed onderhouden, de complete onderhoudshistorie is beschikbaar.

Wij hanteren geen afleverkosten.
De auto wordt geleverd inclusief een nieuwe APK keuring.
Garantie mogelijk voor 6 of 12 maanden tegen meerprijs.

Voor lease advies en leasecalculatie op maat kunt u contact opnemen met onze verkoopadviseur. U kunt direct bellen naar 0629435240.

Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.  
Financiering mogelijk vanaf 325 EURO per maand.

Bekijk onze website voor meer foto's. 

Voor vragen kunt ook altijd vrijblijvend contact opnemen met onze verkoopadviseur.
U kunt direct bellen naar Tel: 06-29435240

U bent van harte welkom in onze showroom.


Nette Renault Master T35 2.3 dCi LOWLINER Bakwagen met AUTOMAAT versnellingsbak.
EURO 6 MOTOR

Deze LOWLINER Bakwagen is ideaal voor een lage instap in de laadruimte.

Ideaal voor snackwagen, frietwagen, verkoopwagen, foodtruck, frietkraam, frituurwagen, mobiele kantoor etc.

Auto is uitgerust met onder andere airco, cruise control, multifunctioneel stuurwiel en achteruitrijcamera.

AFMETINGEN BAK: L 425 cm x B 200 cm x H 220 cm.
Financieren vanaf 295 EURO p/m. Financieren en inruil is mogelijk.

Garantie mogelijk tegen meerprijs. Wij hanteren geen afleverkosten.
Nieuwe APK keuring bij aflevering.
KIJK op onze website voor meer foto's. U bent van harte welkom in onze showroom.
Voor vragen kunt ook altijd vrijblijvend contact opnemen met onze verkoopadviseur.

U kunt direct bellen naar Tel: 06-29435240

Op zoek naar een nieuwe bedrijfsbus? Tatev Auto is dé groothandel voor zowel jong gebruikte als nieuwe bedrijfswagens van alle merken zoals Volkswagen, Mercedes-Benz, Fiat, Ford, Renault en Peugeot. 

Met een indrukwekkende voorraad van meer dan 300 direct beschikbare bedrijfswagens, bieden wij een uitgebreid assortiment aan bestelbussen, waaronder bakwagens met laadklep, autohoogwerkers, kippers, foodtrucks, paardenwagens, dubbele cabines en bezorgbussen. Kortom, wij hebben voor iedere ondernemer de geschikte bus klaarstaan. 

Als onafhankelijke bedrijfswagen dealer v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie