Renault Master 2.3 dCi 135 PK L1H1 WORK EDITION + CAMERA / TREKHAAK / NAVIGATIE / CLIMATE / CRUISE / DAB+

€ 17.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 185.746 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master 2.3 dCi 135 PK L1H1 WORK EDITION + CAMERA / TREKHAAK / NAVIGATIE / CLIMATE / CRUISE / DAB+


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 185.746 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hazet B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Transitoweg 2
Postcode 4051 CA
Plaats Ochten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hazet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 505 x 207 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 945 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 8.000 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
CO2-uitstoot: 233 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck 
Kenteken tenaamstelling 
Schoonmaken 
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK

Nieuw model Master 2.3 DCI 135 PK met 6 versnellingen, Renault dealer onderhouden, Distributie vervangen in 11-2023, L1H1 in de Work Edition met Navigatie touch-screen, Climate control, Achteruitrijcamera, DAB+ digitale radio, LED dagrijverlichting, Bluetooth met audiostreaming en USB/Aux, Mistlampen, Trekhaak met 2500 kg trekgewicht op kenteken, Cruise control, Bijdersbank dus 3 zitplaatsen, Armleuning bestuurder, Houten laadvloer en wandbescherming laadruimte, Dodehoek assistentie, Uitschuifbaar werkblad bijrijder, Meerdere bekerhouders, Chromen grille, Android Auto appstreaming, Alarmsysteem, Metallic lak zilvergrijs, Prijs is exclusief BTW. 

Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).  

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie