Bouwjaar | 26-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 388.032 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 9.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 388.032 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nationale Autopark B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogeveenenweg 34 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nationaleautopark.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 2.720 kg
Wielbasis: 433 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 per kwartaal
EX BTW
EX VAT
NETTO EXPORT PRIJS
Auto conditie: -Heeft rechts achter en rechtsvoor bij de deur schade
-bak met lift
-Rijd en schakelt goed
-Opties werken na behoren
-2 sleutels
DOELGROEP VERKOOP: EXPORT/HANDEL
Car condition: - Has damage to the right rear and right front door
box with lift
-Drives and shifts well
-Options work properly
-2 keys
TARGET GROUP OF SALES: EXPORT/TRADE
Renault Master
T35 2.3 dCi L3 Energy
search
V-394-TS
Deze Renault Master komt uit 2019, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 48.224,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 125 kW (170 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 2720 kg. De APK is geldig tot 18-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 249,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
ADRES: HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE: 2913 LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31108082936
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31108082936
Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via Marktplaats.
Voor een snellere reactie kunt u ons bereiken via WhatsApp op het nummer +31108082936.
Nationale Autopark B.V
OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG: 10:00 T/M 18:00
DINSDAG: 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG: 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG: 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG: 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG: 10:00 T/M 17:00
ZONDAG : GESLOTEN / CLOSED
EN: PLEASE CALL IN ADVANCE FOR VISIT OR QUESTIONS ABOUT THE CAR/ WE MAKE EXPORT DOCUMENTS WITH INSURANCE ON LOCATION READY WITHIN 5 MINUTES
PL: ZADZWON W CELU WIZYTY LUB PYTAN DOTYCZACYCH SAMOCHODU/ DOKUMENTY EKSPORTOWE Z UBEZPIECZENIEM NA LOKALIZACJE GOTOWE W CIAGU 5 MINUT
DE: Bitte rufen Sie im Voraus an, um einen Besuch oder Fragen zum Auto zu erhalten/ WIR MACHEN EXPORTDOKUMENTE MIT VERSICHERUNG AM STANDORT BEREIT INNERHALB VON 5 MINUTEN
UK: BUD? LASKA, ZAZVYCHAYTE ZAPEREDDY DLYA VIZITA TA PYTAN? PRO AVTOMOBIL?/ MY ROBYMO EKSPORTNI DOKUMENTY Z STRAKHUVAN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!