Renault Master 135pk L2H2 EDITION 1eEig, Camera, Cruise, PDC, betimmering, trekhaak NETJES

€ 22.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 53.841 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 135pk L2H2 EDITION 1eEig, Camera, Cruise, PDC, betimmering, trekhaak NETJES


€ 22.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-04-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 53.841 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bedrijfsbus.com & Camperworks B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gochsestraat 30
Postcode 6851 JE
Plaats Huissen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3258005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bedrijfsbus.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master 135PK L2H2 EDITION 1eEig, Camera, Cruise, PDC, betimmering, trekhaak NETJES!


- Kenteken: VPN-83-T
- Merk: Renault
- Model: Master
- APK tot: 26-04-2025
- Tellerstand: 53841 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T G7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1956 kg
- Max. massa voertuig: 3500 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Zeer nette en functionele Renault Master in de L2H2 uitvoering van bouwjaar 2022 met 49.210 gereden kilometers. 
Deze dealer onderhouden en van eerste eigenaar afkomstige Renault Master beschikt over een handbak met 6 versnellingen en een 2.3 motor met 136PK. 
Ook zijn er veel functionele opties aanwezig, waaronder:

Parkeersensoren achter.
Volledige laadruimte betimmering, degelijke betimmering met lat om lat in grijs. 
Stuurwielbediening
Cruise control
Bijrijdersbank
Trekhaak
Achteruitrijdcamera
Goede verstelbare bestuurderstoel met armsteun
Navigatie met bluetooth systeem
Elektrische ramen en spiegels
Airconditioning
2 sleutels met afstandsbediening

Zeer compleet voertuig wat zowel technisch als opties in keurige staat verkeerd! Goed onderhouden en afkomstig van eerste eigenaar. 
Nederlandse bedrijfsbus met nette laadruimte met complete betimmering.

Voor meer informatie, lease aanvraag of inruilvoorstel kijkt u op onze website: www.bedrijfsbus.com.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Bedrijfsbus.com & Camperworks B.V.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie