Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V Met e Apk Let Op

€ 600,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.785 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V Met e Apk Let Op


€ 600,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 247.785 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tilburg Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galjoenstraat 43C
Postcode 5017 CL
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45929128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 177 x 144 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.327 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 282 - € 299 per kwartaal

distributieriem moet vervangen worden !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie