Bouwjaar | 06-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rodo Auto's |
Contactpersoon | Dhr. de Bruijn |
Adres | Einsteinstraat 8 |
Postcode | 3316 GG |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6163980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rodoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Goed rijdende Laguna Grand Tour 2.0-16V Tech Line Automaat
- 2 Sleutelkaarten
- Nationale Autopas aanwezig
- APK verlopen
- Raam links gaat niet open
- Geeft soms emissiestoring
- Rijdt prima, automaatbak schakelt soepel
- Export/Meeneemprijs
- Altijd rond de 60 occasions op voorraad tegen de scherpste prijzen
- Overdekte showroom met eigen garage
- Inruil & inkoop alle voertuigen mogelijk tegen handelsprijzen
- Aflevering incl. grote of kleine beurt mogelijk
- Exportpapieren met groene kaart en verzekering verkrijgbaar
- Financiering via ons mogelijk
- Voor vragen over een occasion kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, opties en dergelijke te allen tijde voorbehouden. Wij raden u aan om altijd contact op te nemen over dergelijke zaken die uw beslissingen zouden kunnen beïnvloeden.
Contactgegevens:
Rodo Auto's
Einsteinstraat 8
3316 GG Dordrecht
+3178-6163980 ook WhatsApp
info@rodoautos.nl
www.rodoautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.