Bouwjaar | 20-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 5.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum 38 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindtsedijk 39 |
Postcode | 2995 XL |
Plaats | Heerjansdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18244667 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum38.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.442 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.017 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Bi-xenon koplampen, Keyless entry, Koplampen adaptief, Koplampreiniging, Koplampreiniging, Parkeersensor achter, Wis-/was installatie voor koplampen
4 X All seizoen Banden/Nieuwe Accu
Apk geldig tot 07-02-2025
Hier en daar gebruik krasjes
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleveringskosten!!!
Financieren mogelijk
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag overschrijven.
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of id kaart.
INRUIL MOGELIJK.
Wij maken graag een reëel aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Stuur hiervoor een email of Whatsapp naar ons met de volgende gegevens:
- Kenteken
- Kilometerstand
- Foto's binnen en buiten
- Eventuele bijzonderheden
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen.
Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
Wij zijn aangesloten bij RDW Kilometertellerregistratie en het VWE.
Wij garanderen dat wij altijd adverteren met de juiste tellerstanden.
Omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste occasion te vinden voor onze klanten werken wij alleen op afspraak.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze showroom.
Whatsapp bereikbaar 0618244667
U kunt ons ook vinden op Instagram (Autocentrum38)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.