Bouwjaar | 25-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 5.487,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Amsterdamseweg 21B |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Zandpol |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83946359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2007 - jul. 2009
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.442 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.017 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Mooi hè, deze Renault. Deze auto is goed onderhouden en is van 3e eigenaar. Maar dat is alleen nog maar de buitenkant. Onder de motorkap zit een rijkdom aan innovatieve techniek om waar te maken wat het merk belooft: Drive for change. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Voor de audiobediening hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te houden. Alle functies bevinden zich op het stuur, onder uw vingertoppen. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-83946359.
Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Maar wij doen óók meer. Zo meenemen kan altijd. Indien u kiest voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een nette auto koopt waar extra zorg aan is besteed. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit drie afleverpakketten. Wel of geen inruil of financiering. Vraag naar de mogelijkheden! Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.