Bouwjaar | 16-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eskes Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Overmaat 26 |
Postcode | 6831 AH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81100002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eskes-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.442 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.017 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer nette perfect rijdende auto
Compleet dealer onderhouden
Boekjes compleet aanwezig
APK 02-20254
KMSTAND INC NAP
Navigatie, Trekhaak, Xenon, Automaat, Climaat control, Cruise Control etc
Voor meer info bel of mail
Bezoek ook onze website voor meer occasions en foto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.