Bouwjaar | 28-01-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 282.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 282.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huizenga Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conradstraat 3 |
Postcode | 8013 RN |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36154693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huizenga-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop: Renault laguna BJ: 2005 KM: 282.869 APK: 27-09-2025
Aangeboden een leuke en goed rijdende Renault laguna met een 1.8L benzine motor. De auto is uitgevoerd met een airco en elektrische ramen. Op de auto zitten gebruikerssporen wat normaal is voor zijn leeftijd. Een Mooie auto voor de export!!
MARGE AUTO
PRIJS IS ZO MEE!!
ALLEEN BELLEN OF WHATSAPPEN TEL:06-36154693
Dit is een handels- exportprijs!
Meerdere foto's van binnenkant en buitenkant via whatsapp verkrijgbaar.
ALLEEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OF VOOR MEER INFO! TEL:0636154693
Inruil mogelijk.
Export mogelijk.
Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:0636154693
Huizenga Auto's
Conradstraat 3
8013 RN Zwolle
Tel:0636154693
Website
www.huizenga-autos.nl
Dit is een handels- exportprijs!
Meerdere foto's van binnenkant en buitenkant via whatsapp verkrijgbaar.
ALLEEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OF VOOR MEER INFO! TEL:0636154693
Inruil mogelijk.
Export mogelijk.
Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:0636154693
Huizenga Auto's
Conradstraat 3
8013 RN Zwolle
Tel:0636154693
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.