Bouwjaar | 03-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lammertink Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jutestraat 19 |
Postcode | 7461 TS |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 516376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lammertink-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - aug. 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 183 x 184 cm
Wielbasis: 308 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Laadvermogen: 868 kg
GVW: 2.200 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal
PARKEERSCHADES, AIRCO, KLIMA, EURO6, MAXI , LANG, WAT ONDERHOUD NODIG, SCHERPE PRIJS EX BTW/NETTO!!
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat uitvoeringen anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen aan het geen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te
controleren. Schrijf- en Tekstfouten voorbehouden. Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Despite the fact that we do our utmost to inform you correctly it may happen that the options can be different from what is presented on the web. All rights are reserved. There for we are pleased to invite you to check your purchase on forehand. Eventual errors in writing and / text
are reserved. Reservations made without prepayment are not possible.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kangoo | Een korte kennismaking met een lange Kangoo
Het lijkt geen groot nieuws: de Renault Kangoo is er nu ook met verlengde wielbasis. Toch belooft Renault dat er veel meer is te melden dan alleen 42 cm extra lengte. De Kangoo zou namelijk ook slimmer zijn geworden. Dat vraagt om een hernieuwde kennismaking!
Met lange wielbasis biedt de Renault Kangoo bijna evenveel ruimte als een bus. Dat is echter wel te danken aan trucs, en het laadgewicht is lager. Als elektrische auto voordelig en comfortabel.
Plus
- grote laadruimte, die bovendien slim is in te delen
- rijdt als een gewone personenauto
- minder kosten en meer comfort met elektrische aandrijving
Min
- Bijrijdersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Wat heeft de Kangoo met verlengde wielbasis te bieden boven de standaard versie? Meer laadruimte en vooral heel slim in te delen ruimte. Met de (optionele) opklapbare achterbank verandert de Kangoo in een handomdraai van 4-zitter met een grote laadruimte in een 2-zitter met een enorme laadruimte. In dat laatste geval benadert deze de ruimte van een standaard bus, terwijl de rijeigenschappen beduidend beter zijn.
Omdat de Kangoo van recente datum is, zijn de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen modern en compleet. Elektrische aandrijving zorgt behalve voor lagere gebruikskosten ook voor meer gemak en comfort voor de bestuurder.