Renault Grand Modus 1.2 TCE Dynamique-Airco-Cruise-Pano-NAP-APK
€ 2.850,-
Bouwjaar | 14-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.314 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.314 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CGL-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Notelstraat 11 |
Postcode | 5085 ET |
Plaats | Esbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18011929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgl-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 159 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij CGL-Cars!
Wij zijn zes dagen per week geopend en 's avonds op afspraak. Gelieve vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is.
U bent van harte welkom voor een duurzaam kopje koffie en een vrijblijvende proefrit!
Onze occasions ondergaan uitgebreide technische controles bij onze partnergarage voordat ze worden verkocht. Bij aflevering zorgen we voor een grondige reiniging en een fris interieur in elke auto. Bovendien bieden we inruilmogelijkheden voor uw huidige voertuig.
Hoewel we ons best doen om nauwkeurige en actuele informatie te verstrekken, kunnen fouten niet worden uitgesloten. We adviseren u daarom om bij aankoop relevante zaken te controleren die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Houd er rekening mee dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op deze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Modus | De juiste modus?
Renault had het zo goed bedoeld. De Modus was een guitig wagentje dat maximale binnenruimte haalde uit minimale buitenmaten. De vormgeving was vrolijk, het interieur ronduit slim. Ondanks alle goede bedoelingen koos de klant voor meer traditionele MPV's van andere merken. Daarom is de Modus nu aangepast en verkrijgbaar als extra ruime Grand Modus. Heeft Renault dit keer de juiste modus gevonden?
De Renault Modus is een mini MPV; compact en toch ruim. De Grand Modus is net een maatje groter en heeft daarom meer concurrentie. Rijdt goed, doordacht concept.
Plus
- originele vormgeving
- handzaam en toch heel ruim
Min
- forse tildrempel
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
De vernieuwde Renault Modus heeft een moderner uiterlijk en is voortaan leverbaar als extra ruime Grand Modus. De Modus is en blijft een ruime, doordachte mini MPV. De Grand Modus is nu even groot als de directe concurrenten, maar biedt meer binnenruimte.
Dankzij de nieuwe TCE 100 motor levert de Modus dezelfde prestaties als de tegenstrevers, maar verbruikt en vervuilt minder. Kortom: Renault heeft de juiste modus gevonden!