Renault Espace 2.0 dCi Dynamique

€ 2.300,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.991 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Espace 2.0 dCi Dynamique


€ 2.300,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.991 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B.O. Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hassinkweg 4A
Postcode 7556 BV
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14628652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2010

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.732 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4656 x 1894 x 1801 cm
Wielbasis: 280 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal

EXPORT

= Bedrijfsinformatie =

Alleen voor export bestemd

Voor vragen kunt u contact opnemen op tel 06 39793687 of 06 14628652.

Ook kunt u ons een Whatsapp sturen

Na openingstijden zijn wij niet bereikbaar

Openingstijden:

Maandag 9:00 -- 17:00
Dinsdag 9:00 -- 17:00
Woensdag 9:00 -- 17:00
Donderdag 9:00 -- 17:00
Vrijdag 9:00 -- 17:00
Zaterdag 9:00 -- 15:00
Zondag Gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Espace | In de voetsporen van

De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?

Autotest | Renault Espace In de voetsporen van

De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.

Plus

  • sterke, soepele, zuinige hybridemotor
  • zeer ruim
  • dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)

Min

  • testauto niet vrij van rammels
  • niet zo baanbrekend als eerste Espaces
  • windruis bij a-stijlen

Conclusie

Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.

Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.

Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.

Deel deze advertentie