Bouwjaar | 27-09-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2002 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fides Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rechtzaad 13C |
Postcode | 4703 RC |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86346896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 181 x 169 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.620 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.