Bouwjaar | 30-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.368 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.368 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wattstraat 13 |
Postcode | 3771 AG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovalk.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2008 - mrt. 2009
Technische informatie
Koppel: 151 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 172 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Renault Clio Estate. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Deze auto heeft airconditioning aan boord. Met buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Als u nieuwsgierig bent naar deze Renault Clio Estate, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.
MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!
Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u op www.autovalk.com.
U kunt ons en onze activiteiten ook volgen op facebook.com/autovalk.
LET OP DE OPTIELIJSTEN KUNNEN AFWIJKEN VAN DE WERKELIJKE OPTIES
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.