Bouwjaar | 02-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 12.456,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm Boelens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tsjerkestrjitte 3B |
Postcode | 9271 AK |
Plaats | De Westereen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboelens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2016 - jul. 2018
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.702 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's komen rechtstreeks van de eerste eigenaar veelal leasemaatschappijen en zijn voorzien van zowel een volledige onderhoudshistorie als een Nationale Auto Pas. Wij hebben wekelijks nieuwe aanvoer en een scherp variërend aanbod. Bij binnenkomst krijgen alle auto's een inname inspectie. Zodat u als klant niet voor verrassingen komt te staan.
Naast deze inspectie krijgt u bij aankoop van de auto altijd GRATIS een nieuwe APK keuring.
Een groot deel van onze voorraad staat binnen in onze showroom overzichtelijk gepoetst, voorzien van NAP certificaat en prijskaart. Zo kunt u de gewenste auto op uw gemak bezichtigen. Tenaamstelling en vrijwaren van de auto kunnen wij ter plekke voor uw verzorgen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Als u nog meer zekerheid wilt hebben is het afsluiten van garantie en onderhoudsbeurt tegen meerprijs mogelijk.
Graag tot ziens bij Autobedrijf Boelens in De Westereen (friesland)
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.