Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.893 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.893 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri van Erven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 8A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51562303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | handelsonderneming-hvanerven.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio Estate 1.5 dCi Ecoleader Zen NAVI NAP
- Kenteken: KZ-383-K
- Merk: Renault
- Model: Clio Estate
- APK tot: 02-10-2025
- Tellerstand: 220893 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1461 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K9K E6
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1157 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 427 cm
- Breedte: 173 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Trekhaak
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Henri van Erven
Uiterwaardenstraat 8A
8081 HJ Elburg
0651562303
h.vanerven@hotmail.com
handelsonderneming-hvanerven.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.